logo
logo
از طریق تلفن‌های ثابت نیز می‌توان پیامک ارسال کرد

? از طریق تلفن‌های ثابت نیز می‌توان پیامک ارسال کرد

?سرویس ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت از نظر امکانات فنی از سال ۱۳۹۰ آماده است و در اکثر مراکز استان‌های کشور این امکان وجود دارد.

?این قابلیت به چند روش قابل استفاده است: ابتدا از طریق گوشی‌هایی که استاندارد بوده و قابلیت ارسال و دریافت پیامک (SMS) را دارا باشند. تمام مشترکان تلفن ثابت می‌توانند با تهیه این گوشی‌ها و وارد کردن شماره ۹۷۱۷۰۰۰ به عنوان (SMS Center) از این سرویس بهره‌مند شوند. در این روش نیاز به ثبت‌نام و پرداخت وجه اولیه نیست.

?روش دوم، ارسال و دریافت پیامک انبوه با مراجعه به سایت asanak.ir است. رای ثبت‌نام در این سایت و خرید سرویس دلخواه، در این حالت ارسال و دریافت پیامک‌ها با شماره تلفن ثابت متقاضی و یا هر شماره خاص دیگر با پیش شماره ۰۲۱، از طریق اینترنت و با استفاده از صفحه‌ای که در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد انجام خواهد شد.

?مدارک مورد نیاز متقاضیان حقیقی کپی کارت ملی و آخرین قبض پرداختی تلفنی که قصد فعال‌سازی آن وجود دارد و برای متقاضیان حقوقی، کپی آگهی تاسیس و آخرین روزنامه رسمی شرکت، کپی شناسنامه یا کارت ملی نماینده شرکت و معرفی رسمی نماینده شرکت به آسانک است. همچنین در صورتی که خط تلفن در اجاره متقاضی باشد (متقاضی سرویس، مالک خط تلفن نباشد) ارایه کپی اجاره‌نامه‌ای که دارای کد رهگیری است، نیز الزامی است.

⚖️ گروه تلگرامی موسسه حقوقی و داوری عدل آوران آرسیس
? @arsislaw

موضوعات