logo
logo
همراهان بیماران هر گونه وجه درمانی را به حساب بیمارستان واریز کنند

✅همراهان بیماران هر گونه وجه درمانی را به حساب بیمارستان واریز کنند

مدیر کل حقوقی سازمان نظام پزشکی تهران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درخصوص دستگیری یک کلاهبردار که از همراهان بیماران به عنوان پزشک معالج مبالغی را دریافت کرده بوده افزود: این فرد با به دست آوردن اطلاعات اولیه بیمار در بیمارستان و قبل از عمل جراحی با همراهان بیماران تماس می گرفت و عنوان می کرد که بیمار شما نیاز به تجهیزات پزشکی و دارویی دارد بنابراین باید مبلغی را به حساب شخصی برای خرید این تجهیزات واریز کنید.
وی گفت: این فرد در ۱۰ بیمارستان به این گونه عمل کرده و تاکنون از ۲۰ نفر با دریافت مبالغی از ۲ میلیون تا ۱۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.
خانی ادامه داد: متاسفانه این فرد به راحتی اطلاعات بیماران را به دست می آورد و بدون هیچ نظارتی و با استفاده از سهل انگاری مسئولان بیمارستان حتی بالای سر بیماران حاضر می شد و به گرفتن اطلاعات اقدام می کرد.
وی گفت: مکاتبه ای با تمام بیمارستان های خصوصی و دولتی انجام داده ایم که ضمن مراقبت بیش از پیش از بیماران و اطلاعات آنها، حتماً در هنگام پذیرش به همراهان بیماران اطلاع دهند که سیر درمانی فقط از طریق پذیرش و پرداخت پول از طریق مراجعه به حسابداری خواهد بود.

⚖️ گروه تلگرامی موسسه حقوقی و داوری عدل آوران آرسیس
? @arsislaw

موضوعات