logo
logo
وقوع یک سوم جرائم و تخلفات کل کشور در پایتخت

✅وقوع یک سوم جرائم و تخلفات کل کشور در پایتخت

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی فراتی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران در همایش بسیج، اقتدار و قانون مداری(رعایت حقوق شهروندی) که امروز(سه شنبه) برگزار شد، اظهار کرد:یکی از مشکلات ما در سازمان قضایی نیروهای مسلح و بسیج نداشتن شناخت از قوانین و فقدان آموزش کافی قوانین و مقررات است و برخی از نیروها حدود اختیارات خود را از قوانین نمی‌دانند.

? دومین مشکل ما در نیروهای مسلح و مجموعه نظام فقدان نظارت کافی است.

?در نهج البلاغه ۷۹ نامه موجود است که ۱۱ نامه امور مربوط به قضات و نظارت بر رفتار آن‌ها است.

? اگر بتوانیم حوادث را درست مدیریت کنیم بسیاری از اتفاقات ناگوار رخ نمی دهد، در روزهای گذشته در گوشه و کنار کشور فتنه‌هایی رخ داد که با مدیریت درست نیروی انتظامی و سردار اشتری فرمانده ناجا از وقوع حوادث بدتر جلوگیری شد، به طوری که مسئولان نظام و رئیس قوه قضاییه از عملکرد نیروی انتظامی تقدیر کردند.

? همکاران ما در سازمان قضایی نیروهای مسلح برنامه‌های خوبی را در راستای کاهش جرم در سراسر کشور اجرا کرده اند و این برنامه ها همچنان ادامه دارد، در همین زمینه به زودی همایش پیشگیری از وقوع جرم برگزار می‌شود.

?بی انصافی است که ما خواسته باشیم تاثیر سپاه پاسداران و بسیج را در انقلاب اسلامی و تامین امنیت داخلی و بیرون از مرزها نادیده بگیریم، بسیج نقش بی بدیلی در کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

? اولین شاخص و تشکیلات تاثیرگذار در مجموعه، سپاه پاسداران و بسیج است.

? حدود یک سوم جرائم و تخلفات کل کشور در استان تهران است، بنابراین باید در کاهش جرایم و آسیب ها تدابیری اتخاذ شود و در این راستا باید آسیب شناسی صورت گیرد.

⚖️ گروه تلگرامی موسسه حقوقی و داوری عدل آوران آرسیس
? @arsislaw

موضوعات