logo
logo
پروژه تامین امنیت جانی وکیل (UBAP)

در صورت تهدید شدن امنیت جانی وکلای دادگستری در موقعیت های خطرناک و اضطراری و اطمینان از سریع ترین راه ممکن جهت اطلاع به پلیس، نیروهای امنیتی ،درمانی ، نرم افزار UBAP از سوی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ترکیه طراحی گردیده است .
این برنامه با هر گوشی هوشمندی سازگاری دارد و دارای ویژگی های زیر است .
در صورتی که وکیل دادگستری ، خود را در موقعیت اضطراری ببیند با تکان دادن گوشی و یا کشیدن دکمه روی صفحه (در صورت فعال بودن) گوشی هوشمند به حالت هشدار فعال می گردد.
برنامه به طور خودکار فورا زنگ هشدار را به (مرکز نظارت) اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ارسال و همزمان محل اعلام خطر در نقشه برای “مرکز نظارت” نمایش داده می شود که اقدامات لازم انجام گردد.
همزمان نرم افزار به طور خودکار شروع به فیلم برداری و ضبط صدای مخفیانه محیط نموده و آن را ثانیه به ثانیه به “مرکز نظارت” اتحادیه ارسال می نماید تا اگر به هر نحوی گوشی از دسترس وکیل خارج گردید اطلاعات و مدارک به مرکز “نظارت ارسال” شده باشد .
نرم افزار دارای تنظیمات آلارم ویژه سفر ، آلارم ملاقات ، آلارم بی حرکتی و آلارم مراقبت های پزشکی … بوده که کاربر می تواند در صورت اکتیو تنظیمات اطلاع به خانواده یا مرکز نظارت یا هر دو در آرامش کامل به کار خود ادامه دهد.به امید بهترین روزها برای همکاران/پیمان زمانی وکیل دادگسترى

موضوعات