logo
logo
ارائه کارت واکسن کرونا برای اعزام به خدمت

✅ارائه کارت واکسن کرونا برای اعزام به خدمت الزامی است

 رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از الزام ارائه کارت دیجیتال واکسن کرونا از اول دی ماه ۱۴۰۰، جهت اعزام به خدمت خبر داد.

به گزارش اختبار و به نقل از معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، سردار”تقی مهری” رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: کلیه مشمولان اعزام به خدمت ازتاریخ اول دی ماه ملزم به ارائه کارت واکسن کرونا به مراکز آموزش رزم مقدماتی نیروهای مسلح هستند.

دریافت دو دوز واکسن لازمه پذیرش سربازها در یگان آموزشی

سردار تقی مهری در این خصوص اظهارکرد: با توجه به واکسیناسیون کووید ۱۹ حداکثری افراد جامعه و تلاش های صورت گرفته از سوی ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت بهداشت، کلیه سربازان نیروهای مسلح در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند از این رو مشمولانی که از یکم دی ماه به بعد به خدمت اعزام می شوند می بایست برای تزریق دو نوبت واکسن کرونا اقدام کنند،در غیر این صورت در یگان های آموزشی پذیرش نمی شوند.

وی ادامه داد: کلیه مشمولان اعزام به خدمت از یکم دی ماه ۱۴۰۰ برای پذیرش در مراکز آموزش رزم مقدماتی نیروهای مسلح ملزم به ارائه کارت تزریق واکسن کرنا هستند.

الزام پرینت و ارائه کارت واکسن به مراکز آموزش رزم مقدماتی

سردار مهری افزود: مشمولان می بایست در زمان باقی مانده با مراجعه به مراکز واکسیناسیون برای تزریق واکسن اقدام و بعد از تزریق دو نوبت واکسن کرونا به سامانه سلامت مراجعه کنند و گزینه دریافت کارت واکسن را انتخاب کرده و در نهایت کارت واکسن بارکددار را پرینت بگیرند.

? برای خواندن مطالب بیشتر به سایت ما سر بزنید

www.arsislaw.com ?

? لبنک عضویت در بزرگترین کانال تخصصی حقوقی در تلگرام

arsislaw@ ?

موضوعات