logo
logo
ارجاع بی مورد شکایت یکی ازدلایل اطاله رسیدگی دردادسرا است

✅ارجاع بی مورد شکایت یکی ازدلایل اطاله رسیدگی دردادسرا است

دادستان انتظامی قضات یکی ازدلایل اطاله رسیدگی دردادسرا را ارجاع بی مورد شکایت وبعضا اصل پرونده به مرجع انتظامی عنوان کرد و گفت: این درنوع تخلف انتظامی است وموجبات نارضایتی مردم را درپی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین موحد در بازدید سرزده از دادسرای عمومی وانقلاب ناحیه ۴ مشهد یکی ازدلایل اطاله رسیدگی دردادسرا را ارجاع بی مورد شکایت وبعضا اصل پرونده به مرجع انتظامی عنوان کرد و گفت: این درنوع تخلف انتظامی است وموجبات نارضایتی مردم را درپی دارد.

وی در جمع قضات این دادسرا ضمن تشکراز عملکرد قضات زحمتکش، مسئولیت پذیر، شجاع، عدالت محور وقانونمداراظهارداشت: باید با مراجعه کننده صادق بود و درصورتی که درخواست آنان قانونی باشد درمدت متعارف پاسخ داده شود تا اعتمادشان به دستگاه قضایی افزایش یابد.

این مقام قضایی در ادامه بیان کرد: این بازدید‌ها دردستورکاردادسرای انتظامی قضات قراردارد وازدوایرقضایی کلانتری‌ها نیز، جهت ملاحظه پرونده‌های ارجاعی مراجع قضایی هم بازدید می‌شود تا ازارسال بی مورد پرونده به مراجع انتظامی جلوگیری شود.

گفتنی است دادستان انتظامی قضات دراین بازدید با تعدادی ازمراجعه کنندگان وقضات گفتگو و تذکرات لازم را درجهت تسریع دررسیدگی بکارمراجعان ارایه کرد.

 

⚖️ گروه تلگرامی موسسه حقوقی و داوری عدل آوران آرسیس
? @arsislaw

موضوعات