logo
logo
برآیند رفتار یک ساله همکارانمان را در سامانه ای داریم

✅مدیر کل نظارت و ارزشیابی قوه قضائیه:
برآیند رفتار یک ساله همکارانمان را در سامانه ای داریم

‌سامانه ای در حال ورود اطلاعات پرونده های الکترونیکی ۴۰ هزار کارمند قوه قضائیه است و براین اساس برآیند رفتار یکساله هر همکار نتیجه گیری و لحاظ می شود .
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،‌ وحید میرحسینی در همایش سراسری نمایندگان؛ مدیر نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری دادگستری کل استان تهران با اشاره به این که انجام امور نظارتی برای ۴۰ هزار کارمند در کشور و ۸ هزار کارمند در تهران و ۳ هزار نفر در ستاد قوه قضائیه و در سایر استانها کار سختی بود، افزود‌: هدف اصلی ما در نظارت و ارزشیابی، کنترل کیفی افراد و بهبود وضع فعلی آنان است و رفتار سازمانی در قالب شخصیت و شایستگی افراد است که عنوان رفتار و عملکرد را به خود اختصاص می دهد.
میرحسینی با بیان اینکه آغاز بازرسی از مدیران دفاتر ،سال ۹۵ بود و در آن برای ۷ هزار و ۲۵۰ مدیر دفتر ،پرونده الکترونیکی تهیه و تکمیل کرده ایم، افزود‌: سامانه ای در حال ورود اطلاعات پرونده های الکترونیکی ۴۰ هزار کارمند قوه قضائیه است که تا یک ماه آینده مدل گزارش پرونده ها استخراج می شود و براین اساس معدل رفتار یکساله هر همکار نتیجه گیری و لحاظ می شود.
معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری کل استان تهران هم با تقدیر از مسئولان نظارت و ارزشیابی قوه قضائیه و دادگستری استان تهران نتیجه تلاش و اهتمام همکاران را ۸ هزار ساعت اضافه کاری و ۵۰ روز همکاری در ایام تعطیل هفته اعلام کرد و گفت‌: صدور ابلاغ ها و احکام تغییر حقوق همکاران برای نخستین بار در مدت یک هفته برای همه همکاران انجام شد.
ناصری افزود‌:پست ها و ارتقاءها با عملکرد همکاران مرتبط خواهد بود نه سنوات و سوابق.
وی کسب مجوز جذب نیروی انسانی تا ۸۰۰ نفر از طریق پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی قوه قضائیه برگزار شده در سال ۱۳۹۲ ، برگزاری آزمون جدید استخدامی در سال جاری و جذب حداقل ۳۰۰۰ نفر نیرو را که یک ششم سهمیه کل کشور برای استان تهران در نظر گرفته شده است از دیگر اقدامات صورت گرفته خواند.
معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری کل استان تهران افزود:‌ انجام امور تبدیل وضع همکاران و استقرار سقف آموزشی ۶۰ ساعت در سال برای همکاران هم اقدام دیگری بود که مورد استقبال قرار گرفته است.

 

⚖️ گروه تلگرامی موسسه حقوقی و داوری عدل آوران آرسیس
? @arsislaw

موضوعات