logo
logo
برگزاری جلسه شورای رقابت

✅برگزاری جلسه شورای رقابت

جلسه شورای رقابت روز گذشته مورخ ۱۷/۷/۹۶ با شکایت برخی از فارغ التحصیلان حقوق از کانون های وکلای دادگستری در محل مرکز ملی رقابت با حضورتعدادی از اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکزاز جمله دکتر امیر حسین آبادی، دکتر جلیل مالکی، دکتر علیرضا آذربایجانی، حسین طالع، محمد تقی غفاری فردویی و برخی از وکلای دادگستری سید ابراهیم ثابت قدم ، دکتر عیسی امینی و شکات و اعضای شورای رقابت تشکیل گردید.
در ابتدای جلسه ریاست شورای رقابت ضمن خوش آمد گویی به حاضران در جلسه خطاب به شاکیان اعلام نمود که موضوع شکایت خود را بیان نماید که یکی از شاکیان نیز مطالب و خواسته خود را در خصوص اعمال و تسری سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی نسبت به کانون وکلا و وکلا اظهار نمود.
سپس دکتر امیر حسین آبادی، ریاست کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن ارایه مستندات قانونی، دلایل خروج موضوعی سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی و قوانین اصلاحی را نسبت به کانون وکلا برشمرد و تاکید کرد که تبصره ماده یک قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت در خصوص تعیین ظرفیت کارآموزان وکالت کماکان به قوت خود باقی است.
در ادامه دکتر جلیل مالکی و دکترعلیرضا آذربایجانی به ذکر مطالبی مستدل و مستند در این خصوص پرداختند و لوایح و مستندات کانون نیز تقدیم شورا گردید.
پس از آن، اعضای شورای رقابت سوال هایی را از طرفین مطرح نمودند که هر یک به پاسخ گویی به سوالات مطرح شده پرداختند.
در پایان نیز ختم جلسه اعلام و اعضای شورا پس از خروج طرفین از جلسه موضوع را به شور و تصمیم گیری گذاشتند.

?روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز

⚖️ گروه تلگرامی موسسه حقوقی و داوری عدل آوران آرسیس
? @arsislaw

موضوعات