logo
logo
تدوین و ابلاغ مصوبه‌‌ای برای تکریم ارباب رجوع

✅تدوین و ابلاغ مصوبه‌‌ای برای تکریم ارباب رجوع/ طرح چهره‌های ماندگار قوه قضائیه تدوین شد

?معاون فرهنگی دستگاه قضا در گفت‌وگوی تفصیلی با میزان خبر داد:

حجت الاسلام صادقی به جایگاه تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: در بخش فرهنگ دینی و سازمانی کار دیگری که صورت گرفته در حوزه تکریم ارباب رجوع است. در این خصوص ما یک مصوبه هم در شورای معاونین داشته‌ایم که کار خیلی ارزشمندی است که ان شاء الله به زودی ابلاغ خواهد شد. در این مصوبه تلاش بر این است که سطح رفتاری همکاران خود را با محوریت تکریم ارباب رجوع ارتقاء دهیم.

معاون فرهنگی قوه قضائیه ادامه داد: در این موضوع هدف اصلی ارباب رجوع است و ارباب رجوع از مزایای آن بهره‌مند خواهد شد. البته ممکن است که خروجی آن در حوزه فرهنگ عمومی مشاهده شود، اما این امر حاصل ارتقای فعالیت‌های اخلاق حرفه‌ای خواهد بود.

وی توضیح داد: این امر تا حدی برای ما حائز اهمیت است که تکریم ارباب رجوع را تبدیل به یک دستورالعمل کرده‌ایم. حتی رفتار همکار خود در این موضوع سنجیده و امتیازدهی را برای آن قرار داده و بر اساس این امتیازات ارتقای افراد و نیز پاداش‌های احتمالی را مدنظر قرار داده‌ایم.

حجت الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه در ادامه به تدوین طرح چهره‌های ماندگار قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: طرح دیگری که در معاونت متبوع ما در سال ۹۵ تدوین شده اما هنوز به تصویب ریاست محترم قوه قضائیه نرسیده است بحث تجلیل از چهره‌های ماندگار دستگاه قضایی است.

وی گفت: در این طرح بنا داریم هرچند سال یک بار مثلا ۳ یا ۵ سال چهره‌های ارزشمند و ماندگار قضایی را به جامعه معرفی کنیم و از آن‌ها تجلیل شود که مردم این افراد شاخص مثلا قضات و مدیران ما را بشناسند. چون ما معتقدیم از نظر علمی و از نظر تجربه یک سری افراد خیلی خوب در دستگاه قضا داریم که باید به جامعه معرفی شوند.

 

کانال تلگرامی موسسه حقوقی عدل آوران آرسیس:

@arsislaw

موضوعات