logo
logo
خبر ویژه آزمون وکالت ۹۶

خبر ویژه آزمون وکالت ۹۶

? ثبت‌نام از متقاضیان منحصراً از طریق اینترنت و پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org از روزیکشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۷/ انجام خواهد شد.

?تاریخ برگزاری آزمون روز جمعه مورخ ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ می‌باشد.

?شرایط سنی: پروانه کارآموزی وکالت دادگستری در حوزه قضائی استان تهران فقط به کسانی داده می‌شود که هنگام ثبت نام سن آنها از چهل سال تمام بیشتر نباشد و برای سایر حوزه‌های قضائی پروانه کارآموزی به کسانی داده می‌شود که هنگام ثبت‌نام سن آنها ا ز پنجاه سال تمام بیشتر نباشد.

?هزینه ثبت نام مبلغ ۷۵۰٫۰۰۰ (هفتصدو پنجاه هزار) ریال

?تغییر محل کارآموزی به هیچ عنوان میسر نخواهد بود بنابراین داوطلبان محترم باید با در نظر گرفتن همه ویژگی ها و امکانات و محدودیتهای فردی و خانوادگی خود صرفاً در حوزه کانونی ثبت نام کنند که قصد کارآموزی و وکالت در محدوده آن را دارند.

?داوطلبان محترم پیش از انتخاب کانون محل کارآموزی و اشتغال خود حتما به آگهی اختصاصی کانونها در سایت اختصاصی آنها مراجعه کنند و از شرایط احتمالی پیش بینی شده در هر کانون آگاه شوند. زیرا با توجه به مستقل بودن کانونها و ویژگی های اقلیمی و اجتماعی آنها شرایط اختصاصی اعلامی هر کانون برای داوطلبان ورود به آن لازم الاتباع است.

 

⚖️ گروه تلگرامی موسسه حقوقی و داوری عدل آوران آرسیس
? @arsislaw

موضوعات