logo
logo
سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی

✅ سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی / www.tax.gov.ir / به اطلاع می رساند ارسال اظهارنامه الکترونیکی در منابع اشخاص حقوقی و حقیقی (مشاغل) و اجاره املاک برای عملکرد ۱۳۹۵ و میانسالی ۱۳۹۶ به زودی فعال خواهد گردید.

? مودی گرامی لطفا موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید:

⭕️ فرم های اظهارنامه الکترونیکی عملکرد سال ۱۳۹۵ جهت تسلیم عملکرد مذکور و همچنین عملکرد میانسالی جهت مودیان خاص مشمول روی سایت قرار داده شده است.

⭕️ فرمهای خام مربوط به این اظهارنامه ها باقابلیت چاپ به عنوان پیش نویس و به منظور آماده سازی اطلاعات جهت ثبت در سامانه الکترونیکی اظهارنامه با قابلیت PDF در بخش مربوطه در سایت قرار داده شده است.

⭕️ نکته مهم : تاریخ تسلیم اظهارنامه برای اشخاص حقیقی تا پایان خردادماه ۱۳۹۶ و برای اشخاص حقوقی و اجاره املاک تا پایان تیر ماه ۱۳۹۶ می باشد.

⭕️ در سال جدید سیاست سازمان امور مالیاتی کشور دریافت اظهارنامه به صورت کاملا الکترونیکی است و ارائه نسخه کاغذی به واحدهای مالیاتی ضرورتی ندارد.

⭕️ لطفا قبل از تسلیم و ارسال نهایی الکترونیکی ، نسخه پیش نویس تکمیل شده را از سیستم اخذ و به دقت بررسی فرمایید. سپس اقدام به ارسال الکترونیکی، که نهایی و قطعی تلقی می گردد نمایید

 

 

کانال تلگرامی موسسه حقوقی عدل آوران آرسیس:

@arsislaw

موضوعات