logo
logo
بازدید تیم گشت بانوان دادستانی از اماکن مخصوص بانوان

✅بازدید تیم گشت بانوان دادستانی از اماکن مخصوص بانوان

 

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: تیم گشت ویژه بانوان دادستانی قم با مدیریت قضات زن از اماکن بانوان و آتلیه‌ها و استخرها و سالن‌های ورزشی زنانه و ارایشگاه‌ها بازدید می‌کند.

به گزارش ایسنا، مهدی کاهه با بیان این مطلب گفت: در راستای پایدار سازی امنیت حاصله و نظارت مستقیم و بی‌واسطه حوزه دادستانی، فعالیت‌های تیم گشت ویژه بانوان دادستانی افزایش یافت.

وی افزود: این تیم حوزه دادستانی از اماکن مخصوص بانوان از جمله اتلیه‌ها، استخرها و سالن‌های ورزشی زنانه و ارایشگاه‌ها و … بازدید به عمل آورده که مدیریت هر قسمت به یکی از قضات خانم واگذار شده است.

وی افزود: این تیم تاکنون طی چند مرحله با همکاری اداره اماکن از بیش از ۴۵ آرایشگاه و ۱۰ استخر بازدید به عمل آورده که به هر یک از این اماکن در خصوص مشکلات و تخلفات مربوطه تذکرات قانونی با تعیین مدت زمان اصلاح آن داده شده که در صورت اصلاح نکردن امور مذکور برخورد قانونی و قضایی با آنها صورت می‌پذیرد.

دادستان قم ادامه داد: یکی از حوزه‌های ضروری امنیت؛ بهداشت و درمان است که حوزه دادستانی با مدیریت مستقیم معاون دادستان طرح نظارت، اصلاح و بهبود عملکرد مراکز بهداشتی درمانی را آغاز کرد. این طرح با بازدید معاون دادستان از چند بیمارستان اصلی سطح شهر آغاز شده و به ترتیب از دیگر مراکز بهداشتی بازدید به عمل خواهد آمد. همچنین مردم شریف قم می‌توانند نظرات و پیشنهادات و مشکلات عمومی مربوطه را به حوزه دادستانی گزارش دهند تا برای رفع مشکلات اقدامات لازم انجام گیرد.

 

⚖️ گروه تلگرامی موسسه حقوقی و داوری عدل آوران آرسیس
? @arsislaw

موضوعات