logo
logo
جامعه پزشکی مشمول تبصره ۱۰۰ قانون مالیات شد

✅جامعه پزشکی مشمول تبصره ۱۰۰ قانون مالیات شد

?جهانگیری ، معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی گفت : با پیگیری ها‌ی سازمان نظام پزشکی و موافقت سازمان امور مالیاتی، جامعه پزشکی نیز مشمول تبصره ۱۰۰ قانون مالیات شد.

? معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان نظام پزشکی گفت : با پیگیری ها‌ی سازمان نظام پزشکی و موافقت سازمان امور مالیاتی، جامعه پزشکی نیز مشمول تبصره ۱۰۰ قانون مالیات شد.

? محمد جهانگیری ، با اشاره به اینکه در خصوص مالیات پزشکان در سال ۹۵ اقداماتی توسط سازمان نظام پزشکی انجام شد ؛ اظهار کرد : یکی از این اقدامات شمولیت جامعه پزشکی از تبصره ماده ۱۰۰ است که برخی از مشاغل و صنوف می‌توانند از آن استفاده کنند؛ جامعه پزشکی در ابتدا جزو این تبصره نبود که با پیگیری ها‌ی سازمان نظام پزشکی و موافقت سازمان امور مالیاتی جامعه پزشکی نیز مشمول تبصره۱۰۰ قانون مالیات شد.

? وی با بیان اینکه افرادی که در سال کمتر از ۱۵۶ میلیون تومان درآمد داشته باشند با هشت درصد رشد مالیات قطعی سال ۹۴ نیاز به ارائه اظهار نامه نداشتند ؛ افزود : با برآوردی که انجام دادیم بیش از ۷۰ درصد جامعه پزشکی مشمول این بند شدند که دستاورد بسیار خوبی بود و جامعه پزشکی در آسایش بهتری توانستند بحث‌های مالیاتی خود را انجام دهند/ باشگاه خبرنگاران جوان

 

⚖️ گروه تلگرامی موسسه حقوقی و داوری عدل آوران آرسیس
? @arsislaw

موضوعات